Klachtenreglement Adiona
In de Hartenkamer is aangesloten bij Beroepsorganisatie Stichting Adiona. In die hoedanigheid maakt zij gebruik van het Klachtenreglement van Adiona.
Hoe werkt het klachtenreglement?
In de Hartenkamer hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar dienstverlening en aan haar relaties. Ben je als opdrachtgever onverhoopt niet tevreden over de werkwijze of dienstverlening van In de Hartenkamer, laat dit graag zo spoedig mogelijk weten. De hieronder genoemde stappen zijn van toepassing.
- Je kunt gebruik maken van het online contact formulier en je richten tot Mariska Heerkens-Slaats, eigenaresse van In de Hartenkamer.
- Je ontvangt binnen 48 uur een reactie op de klacht met een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.
- Aansluitend word je binnen twee weken uitgenodigd voor een gesprek waarin de klacht wordt doorgenomen en wordt besproken op welke wijze In de Hartenkamer de klacht kan verhelpen.
- Binnen vier weken daarna komt In de Hartenkamer met een voorstel voor een oplossing.
- Mochten wij samen niet tot een oplossing kunnen komen, dan kun je de klacht indienen bij de beroepsorganisatie Stichting Adiona. Deze zal de verdere afhandeling op zich nemen.
Je kunt Stichting Adiona bereiken via klachtenloket@adiona.nl.
De klacht en afhandeling worden vertrouwelijk behandeld. De klacht wordt geregistreerd en bewaard tot twee jaar na afhandeling. Na deze periode wordt het dossier vernietigd in verband met de privacy van betrokkenen.
Hieronder tref je het volledige klachtenreglement van Adiona aan: